צרכנות נבונה - זיהוי מאפייני הפרסומת 3
נווט למעלה

כותרת1.png

 



 

 

 

 

זיהוי מאפייני הפרסומת פרסומות1

 מטרת הפרסומת היא לשכנע את הצרכן לקנות, אבל אסור לה להטעותו בפרטים המהותיים של העסקה המוצעת.
 בפעילות זו תלמדו כיצד לזהות בפרסומות את האמצעים שננקטו כדי לעורר את עניין הצרכן וכדי לשכנע אותו לרכוש את המוצר.
 לשם כך, בחרו אחת ממודעות הפרסומת המצורפות לחצו עליה ובצעו את הפעילות:

 


 

 

לילך

 

עתידים

שטרודלית

 

 

הקודםדף הבית.pngהבא